Sportuj na písku

Novinky

Bazén Radotín zahajuje zkušební provoz
Autor
17.05.2019

Bazén Radotín zahajuje zkušební provoz

Bazén Radotín zahajuje v pondělí 20. května v 15 hodin zkušební provoz. Základní vstupné je 100 Kč za hodinu.
Kompletní info na http://biotopradotin.cz/plavecky-bazen-jde-do-zkusebniho-p…/

Radotínský bazén by se měl otevřít v pátek 17. května nejprve pro základní školu, od pondělí 20. května i pro veřejnost. Zeptali jsme se radotínského místostarosty Miroslava Knotka, který celý projekt bazénu připravoval a měl na starosti i výstavbu, na několik otázek.

Kdy se bazén otevře?
Předpokládáme v pátek 17. května, záleží však na tom, kdy budeme mít v ruce rozhodnutí o schválení provozu z Hygienické stanice hlavního města Prahy.

Proč se otevření zdrželo?
Stavba bazénu byla předána na konci března, kolaudační prohlídka se uskutečnila 23. dubna. Bohužel se na ni nedostavili zástupci z pražské hygienické stanice a bez tohoto povolení nemůžeme bazén uvést do provozu. Bylo nám opakovaně řečeno, že pracovnice hygieny je nemocná a není nikdo, kdo by mohl rozhodnutí vydat. Hygienická stanice proto bazén navštívila v úterý 14. května a nyní čekáme na její stanovisko.

Jaký je tedy plán provozu?
Zkušební provoz by měl začít 17. května a potrvá do poloviny června. V dopoledních hodinách bude vyhrazen pro žáky základních a mateřských škol, odpoledne pro veřejnost. Poté se bazén uzavře. Slavnostní otevření jsme naplánovali na září, kdy už bude otevřeno podle pevně stanoveného rozvrhu.

Jaké bude vstupné?
Základní vstupné je 100 korun za hodinu. Levnější vstup budou mít děti do 10 let, senioři a zdravotně tělesně postižení. Budeme mít i rodinné vstupné a permanentku, tu ale až od září v plném provozu.

Budou i kurzy plavání pro veřejnost?
Budou. Zajistili jsme Plaveckou školu Betynka, kterou budou využívat plavci z radotínské základní školy, tak i zájemci z ostatních školských zařízení a veřejnost.

Kolik stála celá stavba?
Jedná se o 103 milionů korun včetně DPH, které pocházejí z rozpočtu Hlavního města Prahy a Městské části Praha 16.

Je celá stavba již dokončena?
Bazén je již kompletní, včetně technologického zázemí. Přes prázdniny se bude dokončovat restaurace, která se nachází v patře budovy.

Jaká je kapacita bazénu?
Projektová kapacita je 93 lidí. Tento údaj ale budeme testovat v rámci zkušebního provozu, můžeme ale potvrdit, že bude nižší, už kvůli komfortnějšímu plavání. Ideální hodinová kapacita vyplyne ze zkušebního provozu.

Jaké je vybavení bazénu?
Těšit se můžete na čtyři 25metrové plavecké dráhy a jednu relaxační, vířivku, dětské brouzdaliště, parní saunu. Hloubka vody 160 až 130 cm, v relaxační dráze je to 130 cm. Teplota vody v bazénu bude 28 stupňů, whirpool má 36 stupňů a dětské brouzdaliště 32°.

Zdroj: https://www.facebook.com/praha16.eu/

Hlubočepy – Sídliště Barrandov: krátkodobé přerušení provozu tramvají
Autor
07.05.2019

Hlubočepy – Sídliště Barrandov: krátkodobé přerušení provozu tramvají

Z důvodu údržby tramvajové trati dochází ve středu 8. května 2019 (od 5.00 do 15.00 hodin) k obousměrnému přerušení provozu tramvají v úseku Hlubočepy – Sídliště Barrandov.

Změny tras tramvajových linek

  • Linka číslo 5 je ve směru z centra zkrácena do zastávky Smíchovské nádraží.
  • Linky číslo 1220 a 94 jsou ve směru z centra zkráceny do zastávky Hlubočepy.

Náhradní autobusová doprava

V trase Hlubočepy – Poliklinika Barrandov – Sídliště Barrandov je zavedena náhradní autobusová doprava číslo X12

 

Zdroj: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/hlubocepy-sidliste-barrandov-kratkodobe-preruseni-provozu-tramvaji-19-04-29/?fbclid=IwAR103SCqE4in6L9k3kyGgjH8Us1ihmRuvQJnUiQ_vpaRimLcxZaxMk9O1j0

Nejhorší tramvajová trať se při opravě přesune, auta už přes ni nepojedou
Autor
03.05.2019

Nejhorší tramvajová trať se při opravě přesune, auta už přes ni nepojedou

Aktuálně zřejmě nejzdevastovanější pražská tramvajová trať se snad brzy dočká rekonstrukce a při té příležitosti se i posune. Koleje v Nádražní ulici na Smíchově nově povedou podél tělesa kolejiště železničního, takže se na nich nebudou plést auta s tramvajemi.

Pražský dopravní podnik (DPP) práce plánuje na příští rok, ve dvou etapách by rekonstrukce měla spolknout maximálně něco přes 138 milionů korun. Podnik už vypsal tendr na dodavatele.

„Trať je asi v nejhorším stavu ze všech. Dělali jsme tam sice v minulosti havarijní opravy, jenže po čase se stav trati zase zhoršil,“ vysvětlil naléhavost situace technický ředitel DPP Jan Šurovský.

Koleje v Nádražní mají mimo jiné například shnilé pražce.

„V podobně špatném stavu je pak ještě třeba trať do vozovny na Pankráci v ulici Na Veselí, ta je na tom podobně špatně,“ doplnil Šurovský.

V souvislosti s opravou změní koleje v Nádražní trasu. V současné době jsou mezi jízdními pruhy pro automobily. Nově by měly vést podél podpěrné zdi Českých drah a u Lihovaru se tak nebudou křížit projíždějící tramvaje s automobily.

Přesun kolejí podle dřívějších vyjádření DPP usnadní i plánovaný rozvoj oblasti mezi Strakonickou a Nádražní, kde mají stát nové domy.

Vybraná firma podle zadání opraví tramvajovou trať včetně zastávek, zrekonstruuje vozovky a chodníky a postaví semafor. Zároveň vyhotoví projektovou dokumentaci stavby a geodetické zaměření skutečného stavu stavby. Podílet na bude rovněž na obstarání povolení zkušebního provozu a kolaudačního souhlasu.

V současné době je největší rekonstrukcí tramvajové trati v hlavním městě oprava Vinohradské. Trať je ve velmi špatném stavu a na území Prahy 2 dokonce nebyla od roku 1980 nikdy opravena.

Rekonstrukce začala 9. března a potrvá do 12. července. Předpokládané náklady jsou asi 205 milionů Kč. Podle původních plánů měla společně s opravou trati začít i celková rekonstrukce ulice, ta ale začne až v roce 2021.

 

Zdro: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/tramvaje-koleje-trat-nadrazni-presun-oprava-dopravni-podnik.A190502_152321_praha-zpravy_klu?utm_source=facebook&utm_medium=sharecd&utm_campaign=desktop

 

Kontrola výskytu černé zvěře v oblasti Klukovice a Sídliště Barrandov
Autor
09.04.2019

Kontrola výskytu černé zvěře v oblasti Klukovice a Sídliště Barrandov

Důležité upozornění: v pondělí 8. dubna 2019 a v pondělí 15. dubna 2019 provede Myslivecké sdružení Řeporyje, z.s. ve večerních hodinách cca od  18:00 do 20:00 kontrolu výskytu černé zvěře na zarostlých plochách v lokalitě mezi Klukovicemi a Barrandovským sídlištěm, v Jinonicích – bývalém sadu a v Radlicích – jižně od železnice.

DůležitéV rámci této kontroly nebude probíhat odstřel, avšak mohou se ozývat rány od použitých petard k vyplašení zvěře.

V případě dotazů se můžete obracet přímo na pana Ing. Františka Čubu, předsedu Mysliveckého sdružení Řeporyje, z.s. na níže uvedených kontaktech:

divocacivpraze@seznam.cz

Obvodní myslivecký spolek Praha 5 a 6

O kontrolách černé zvěře ve dnech  8. 4. a 15. 4. 2019 myslivecké sdružení informuje s předstihem, aby předešlo případným výjezdům v důsledku hlášení “neobvyklých akcí ” obyvateli v dané lokalitě.
Děkujeme za pochopení.
Barrandovský most čeká diagnostika, řidiče omezení dopravy
Autor
29.03.2019

Barrandovský most čeká diagnostika, řidiče omezení dopravy

Rekonstrukce jedné z nejvytíženějších pražských komunikací se blíží. Na Barrandovském mostě, přes nějž denně projede přes 140 000 aut, nechá proto v dubnu Technická správa komunikací (TSK) provést diagnostický průzkum. To se neobejde bez omezení, která pocítí i řidiči.

TSK chce zevrubnou diagnostikou předejít překvapením při rekonstrukci, která by měla vypuknout nejdříve v roce 2021 a měla by zabrat několik let.

Zkoumat se bude jednak samotný stav mostu, ale i použité materiály. Na most se nejprve v rámci prvních dvou etap vydá tzv. mostní prohlížečka, která se po něm bude pohybovat v příštím týdnu. Zkoumat se bude stav předpínacích výztuží i možné zatékání do konstrukce.

Kvůli prohlížečce na mostě bude zabrána vždy část některého z jízdních pruhů, což může způsobovat komplikace.

Následně budou vrtány sondy do vozovky. Tyto práce budou probíhat nejen během dvou dubnových víkendů, ale protáhnou se i do pondělků. Kvůli sondám bude na mostě opět redukován počet jízdních pruhů.

DOPRAVNÍ OMEZENÍ
Etapa 1: 1. 4. 2019 10:00–17:00 hod., 2. 4. 2019 8:00–17:00 hod.
Pohyblivý zábor pravého jízdního pruhu od Modřanské po sjezd na Myší díru v max. délce 50 metrů, doprava na mostě zachována třemi pruhy.
Etapa 2: 3. 4. 2019 8:00–17:00, 4. 4. 2019 8:00–17:00, 5. 4. 2019 8:00–14:00
Pohyblivé zábory pravého pruhu na nájezdové rampě z ul. K Barrandovu, doprava zachována levým pruhem. Současně pohyblivý zábor pravého pruhu nájezdové rampy ze Strakonické od Chuchle včetně pravého pruhu od této rampy po sjezd na Modřanskou.
Etapa 3: 13. 4. 2019 (8:00)–15. 4. 2019 (17:00)
Zábor levého jízdního pruhu od Jižní spojky po odbočení do Myší díry, doprava na mostě zachována třemi pruhy. Při nájezdu z Jižní spojky dva pruhy, z Modřanské jeden pruh.
Etapa 4: 20. 4. 2019 (8:00)–22. 4. 2019 (17:00)
Zábor levého jízdního pruhu od Zlíchova po sjízdnou rampu na Modřanskou, doprava na mostě zachována třemi pruhy. Při nájezdu od Zlíchova dva pruhy, z ulice K Barrandovu jeden pruh.
zdroj: TSK

Barrandovský most byl slavnostně otevřen na podzim roku 1988 po téměř deseti letech stavby. Na jeho části se jezdilo již od roku 1983. Most je součástí městského okruhu a nemá ekvivalentní náhradu.

Jen o pár kilometrů dále na Štěrboholské spojce čeká řidiče další dvojice omezení.

Zdroj: https://www.novinky.cz/domaci/501070-barrandovsky-most-ceka-diagnostika-ridice-omezeni-dopravy.html?source=FBS&fbclid=IwAR2sW0J4-eV1ysc7WAA2ATVJKnI-UwmsYbMc6VWWHuHc3Hn_4-DI3zd4mMM

Letní příměstský sportovní tábor
Autor
19.03.2019

Letní příměstský sportovní tábor

Léto už je za rohem, a právě proto už je spuštěno přihlašování na dětské sportovní příměstské tábory konané také na Praze 5 v ZŠ Barrandov. Hlásit se mohou děti ve věku od 5 do 12 let, kteří mají rádi sport a nechtějí se doma o prázdninách nudit. Na táboře se od 7:00 do 17:00 pod vedením profesionálních trenérů učí tradičním i netradičním sportů, které rozvíjejí jejich fyzickou zdatnost a smysl pro fair play.

Těšíme se na Vás!

Turnusy: viz přiložený leták nebo www.sportovnikempy.com

Cena: 2950.-

Vyhledávání